Tóth Dániel
oktató tanár

Képzettség:
Mediátor képzettség
Fókusz tréner
Pszichológus Mesterdiploma
Kortárs oktató képzettség
Szakmai előzmények :
2021 A Digitális Nevelés c könyv megírása
2020 Ismeretterjesztő előadások háziorvosi praxisközösségek szervezésében
2019-től a Legfőbb Ügyészségen Munkavédelmi előadás Stresszkezelés témakörben
2019 Szakértő a Digitális Immunerősítő Programban
2018 A Digitális Család szakértő írója
2017 „Az internet és videojátékok pszichológiája” pedagógus képzés akkreditálása
2016-tól Oktató a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológia szakán
2015 A Pszichológus Pasi nevű youtube csatorna elindítása
2015 Előadások: MineShow, PlayIt, és más rendezvényeken
2015 Gamification konferencia: előadás az iskolai gamifikáció fontosságáról
2015 Be-Novative:„Innováció az oktatásban” pályázat 800 ötletből 1. helyezés.
2014 Syncnet.kft-val együttműködés oktató online játék tervezésében
2011-2016 a Szent Kristóf Szakkórház alkalmazottja Pszichológusként
2011 részvétel a MPT nagygyűlésén előadóként
2010 részvétel a MPT nagygyűlésén előadóként
2010-től a Magyar Pszichológiai Társaság tagja
2009 A Sántha Kálmán Mentális Egészségközpont és Szakkórháznál nyári munka
2009 A XXIX. Országos Tudományos Diákköri versenyen kutatással elnyert első helyezés A számítógépes játékok lélektanáról
2008-től a Kompánia Alapítványnál önkéntes kortárssegítés, drogprevenció, és mentálhigiénés oktatás
2007-től a Pszichológia a Fiatalokért Alapítványnál iskolai előadások, foglalkozások tartása
Publikációk:
Cikkek:
Videojátékokkal való játszás közben, iskolában és otthon átélt flow-élmények tipikus mintázatai, valamint az azokba tartozó magyar serdülők személyiségjellemzői és megküzdési módjai
Pszichológia (MTA Pszichológiai Intézet) 33:(4)pp. 313-327. (2013) A számítógépes játékpreferencia vizsgálata – A felhasználók személyiségjellemzőire, a megküzdés módjaira és a flow élményeire utaló jegyek összehasonlító vizsgálata
Magyar Pszichológiai Szemle 68:(2) pp. 245-258. (2013)
Könyvrészletek:
Videojátékok pszichoterápiás felhasználhatósága. Kapcsolatban – Istennel és Emberrel. Budapest: L’Harmattan Kiadó, pp. 76-86. (2014)
The relationship between video gaming flow experiances, flow in home, at school,
personality- and coping traits.
Flow, Emotional Intelligence and Psychological Immunity: Empirical Studies in Positive Psychological Perspective. Budapest: ELTE – Eötvös Kiadó,. pp. 169-177. (2014)
A BFI (Big Five Inventory) faktorszerkezetének elemzése, valamint a BFI dimenziók összefüggései a flow élménnyel és a megküzdési mód preferenciával
A tudomány emberi arca. Magyar Pszichológiai Társaság, pp. 147-148. (2012)
– A számítógépen játszást befolyásoló személyiségtényezők
– A videojátékokkal játszók figyelmi teljesítménye és állóképessége
Hagyomány és megújulás Budapest: Magyar Pszichológiai Társaság (2011)
A videójátékok hatásairól még:
2012 Az én gyermekem soha (felvilágosító kiadvány)
2011 Tanító (Pedagógiai szaklap)
2010 és az óta kisebb nem professzionális fórumokon










Iratkozzon fel hírlevelünkre!